dreaming of a land down und

har inte skrivit på sjukt länge här!
Men jag har helt enkelt inte känt för att skriva. Har haft annat för mig. Träffat kompisar, varit på "sommarstället/andra huset" , släkten och massa mer.
Men nu några dagar innan spanien resan får jag väl skriva några rader.

Kom precis hem från "Sommarstället/andra huset". Vi stannade bara en natt eftersom vi åker till Spanien på Onsdag! gosh..
Tänkte sätta mig och måla om mina naglar och läsa lite om allt möjlugt smått och gott som jag kan drömma mig bort till! :D <3

Talk later!

oh just det!
Hittade den här videon på en kille - Cody Simpson tillsammans med Flo Rida i en video :
Justin Bieber wanna be eller vad tycker ni?
Ingenting för mig i alla fall!



Love Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0