Eclipse, värd att se på bio!

Hejsan!
Underbart fin dag igår asså!
Solen stod högt på himlen och det var jätte varmt.
Jag var inne i stan med min kära kusin och vi skulle gå och kolla på nya filmen Eclipse. 3de filmen ur twilight serien.
De två första filmerna har jag inte tyckt varit så där jätte bra direkt.. 2 var jätte dålig. Så jag hade inte så höga förväntningar på den här filmen. Men den var jätte bra!!
helt klart värd att se på bio enligt mig..


Hela dagen var lyckad. :)
vi tog massa bilder i sommarsolen, satte oss på en uteserverig och tog en kladdkaka och en kokosboll :D
mysigt mysigt!

Nu drar jag snart till Lysekil.. Fast jag kommer hem på lördag igen, haha.

ha det bra!



(lite bilder från går dagen :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0