flug jävel...

Hej..
Just nu regnar och blixtrar det här.. Det som varit så sjukt fint väder hela dagen idag!
Höll ju på att dö av värmeslag på väg hem från första träningsdagen av gothia cup invigniningen!
Det var kul men shit så varmt! ;o  alla var jätte svettiga och det fanns typ ingen luft i den stora hallen! men kul var det i alla fall :)

Men nu ska vi prata om flugan...
Den förbannade flugan som höll mig vaken hela jävla natten..
usch..
Det var så här, jag gick och la mig och var jätte trött verkligen och kände att jag skulle kunna sova jätte gott inatt.
Men nej.
Då finns det en irriterande fluga i mitt rum som bestämt sig för att landa på mig hela tiden eller hur man ska säga ...
Så hela tiden känner jag hur något typ kryper på benen på mig eller på magen eller på ansiktet till och med..
det måste ha sett jätte roligt ut när jag låg där och slog mig själv i försök att döda den där hemska flugan..
+ att jag skulle upp kl 6 för att duscha på morgonen så jag behövde verkligen sova..
när klockan var typ 3 på natten var flugan fortfarande inte död och jag sov inte.
Så tillslut bestämde jag mig för att gömma mig för den..
Jag la mig med huvudet åt andra hållet än där kuddarna ligger, tog kuddarna och ta de på mig. så att jag låg under kuddarna!  haha..
och då kunde jag äntligen få lite sömn tillslut..
Men så kommer ju mamma in och väcker mig för jag måste ju upp ändå, trots att jag inte kunnat sova..
Och så ser hur konstigt jag ligger..
"Louise, vad gör du?"
Sömnigt svarar jag:  "Jag gömmer mig för flugan.."

Senare på dagen när jag kommit hem från att ha dansat började vi prata om det igen, och då sa mamma att när hon hade kommit in för att väcka mig hade flugan suttit på mig!
Ja.. Det var min natt..
Om den lever inatt så tar jag fram något hårt och smäller till den!


haha.. shit va det blixtrar..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0