Jordgubbar för livet!

Tänkte lägga upp ett inlägg tidigare idag, men så blev det ju inte..
Fast jag skriver nu istället!
Jag har kommit på att jag har ätit massvis med jordgubbar den här sommaren! Ovanligt mycket..
Vet inte om jag har nämnt något om det innan, men så är det! Jag har ätit jordgubbar varje dag sen sommarlovet började!  är inte det galet?!
Fast enligt mig är jordgubbar absolut det godaste bäret som finns och jag skulle aldrig kunna tröttna på att äta jordgubbar! haha det har jag ju märkt nu.. 
Men så idag, hade vi köpt massor med jordgubbar.. som nu snart är slut.. haha
I alla fall.. Vi hade köpt massor med jordgubbar, och alla ser olika ut i fromen. Vi smakar på alla låderna och det är bara en av jordgubbslådorna som verkligen är goda..  och det är såna från den lådan som vi ätiti hela sommaren..
Och det betyder alltså att de håller på att ta slut!!  För de andra låderna var inte alls lika goda, många var sura och.. nej inte goda!  ändå hade vi köpt jordgubbarna samtidigt på samma ställe...
Hoppas inte den goda jordgubbssorten försvinner!! haha
Det var det jag ville säga (a)..


Kommentarer
Postat av: Uri ♥

i don't know if the people read all this things that you write... but i swear that i read all of them..

because anyway that i can't have you, i'm near of all this things that you can think and say..

don't forget that you're the reason, t'estimo carinyo♥

2010-07-07 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0