Smile, It's a happy day! ♥

idag fick jag bara en sån där känsla som jag inte tror att jag har fått riktigt så här någonsin..
När jag tittade ut genom mitt fönstret. Det fanns inga moln på himlen, vattnet låg stilla och solen sken tänkte jag att det skulle bli en bra dag idag.
Och mycket riktigt, jag hade jätte mysigt idag!
Jag åkte ut till öarna och fikade och shoppade tillsammans med min söta mamma. Och vädret fortsatte att vara på topp hela dagen!
När jag kom hem och vi satt ute och åt middag, kände jag bara:  Man måste älska Sverige ändå.. :) haha
Visst jag ÄLSKAR att åka utomlands, det är det roligaste som finns på hela jorden! men ändå så.. Sverige kan ändå vara bra.. Vi har det ju varmt nu, och det är ju inte så dö varmt så att man inte kan gå ute. Det är skön värme.
Nä, det var bara en bra dag idag!

Hittade det här klippet på en blogg för någon dag sedan.
Tycker det passar bra just idag när jag är sån här :P haha



Det är i alla fall ett klipp där en massa människor har samlats för att dansa tillsammans till Shakiras låt Waka Waka, och när jag kollade på klippet.. You just got to love sweden, that's it ♥♥♥
Jag om någon kan klaga på Sverige och på att vi har kalla vintrar och att det kanske inte är tropisk värme som i Australien men jag tycker ändå om det.. :P haha

jaja!

Kramar Louise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0