It's worth fighting for!

Hej!
Super kul dag idag!
Åkte halv nio hemifrån för att åka på en filminspelning:)
Vi höll på från kl 9 till kl 5.
Jag var statist och var åskådare på en galoppbana ;p haha
Det kanske låter tråkigt, men det var faktiskt kul!
Om man tycker film och sånt är kul så skulle sånt som dett varit kul!
Träffa nya människor är alltid roligt också! :D
Men så här var det:
Vi skulle komma i färglada kläder och ett glatt humör.
Vi kom dit och spelade in några scener i våra kläder som vi tagit med oss. Men sedan så fick allihopa (vi var säkert över 100 st) gå till ett litet hus och få nya kläder, smink och håret fixat! 
Det kom helt oväntat, jag visste inte att vi skulle bli sminkade och allt sånt. Så det var en rolig överrasking!
I mitt hår satte de hur många hårnålar som helst, så att håret skulle stanna uppe i en sån där flygvärdinne frisyr om ni fattar vad jag menar, en sån där fin knut eller vad man ska kalla det!
Sedan målade de på blå ögonskugga och rött läppstift. Klänningen man fick var ju.. gammaldags! haha

Det var en jätte kul dag!


(min fina frisyr haha)



har lite andra bilder också men väntar nog med att lägga ut dom!


kramar Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0